Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je een track&trace code via de e-mail.

Wat is de levertijd?

Gepersonaliseerde producten worden binnen 2 en 5 werkdagen geleverd. Mocht dit afwijken, dan nemen wij uiteraard contact op via de e-mail.

Wat moet ik doen als ik mijn adres fout heb doorgegeven?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wanneer jouw bestelling al is verzonden, kunnen wij dit helaas niet meer aanpassen. Mocht het zijn dat het pakketje retour komt doordat er een verkeerd adres is doorgegeven, dan dienen de verzendkosten opnieuw te worden betaald.

Mijn bestelling is gebroken aangekomen, wat nu?

Vervelend, maar het kan helaas voorkomen dat een van de producten tijdens de verzending kapot gaat. Uiteraard gaan wij dit direct voor je oplossen. Indien de producten beschadigd/gebroken aangekomen zijn, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op.

Er staan onjuiste gegevens op mijn producten, wat nu?

Controleer na de bestelling altijd goed de bestelbevestiging en de factuur. Mocht het zijn dat wij een fout hebben gemaakt, dan lossen we dit uiteraard op en sturen een nieuw product toe. Het foutieve product moet retour worden gestuurd.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer de bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik gepersonaliseerde producten retourneren?

Helaas is het niet mogelijk om gepersonaliseerde producten te retourneren, aangezien wij deze niet meer kunnen verkopen.